2/28/2014

"Breaking Bad" inspired mani

Happy Friday ladies!
I am so happy it's Friday, because a long weekend of 3 days is in store for me :)
It's our national holiday on the 3rd of March so I got a day off which will be well spent.
Today I will show you my take on a Breaking Bad inspired manicure I did a while back.
Of course it is again inspired by the talented Lucy over at Lucy's Stash and her design. However I did something of my own, which I ended up liking in the end!
I've used OPI "Don't talk Bach to me" as base color and freehand drawing for the rest.
Enjoy the photos and let me know what you think!

Здравейте дами и честит петък! 
Толкова се радвам, че е петък, защото ме очаква дълъг 3 дневен уикенд :)
На 3ти Март, както знаете, е нашият национален празник и ви уверявам, че ще бъдат три много продуктивни дни. 
Днес ще ви покажа един дизайн повлиян от сериала "Breaking Bad" (бълг. "В обувките на Сатаната"), който направих преди време. 
Разбира се и този е повлиян от талантливата Луси от Lucy's Stash и нейният дизайн. 
И все пак направих нещо съвсем различно, което в крайна сметка ми хареса. 
Използвах за основа OPI "Don't talk Bach to me" и всичко останало нарисувах на ръка. 
Представям ви и снимките и ще се радвам на коментари!









No comments:

Post a Comment

09 10